22 Kasım 2015 Pazar

Yol > 0

Dünyada yollar vardır ve her yere çıkar
Ölüm yeni açmış bir kardelen kadar güzeldir canlar
Yolun sonunu hiç görmedim
Ölüm ve kardeleni birbirinden ayrı düşünmek zordur
Yolculuk ve yolda olmak başta ve sonda ayrı şeylerdir
Bana beyaz kardelenler getir sevgilim
Bu otobüs asla durmayacak
Bense ölüyorum
Ölüyorum demeye doymuyorum
Piston her dönüşünde biraz daha ilerliyor otobüs
Kandırdım sizi az önce
Yolun başı ve sonu ayrı şeylerdir derken
Ayrı olan yolculuktur, insan doğar ölümden
Ben doğduğumda kundağıma
Kar kardelenler getir sevgilim
Şahadetim eşittir sıfır boyumdan büyük bir laftır.
Sıfır büyüktür sıfır
Ve hayat ve ölüm ve yol ve demem o ki
Bundan ibarettir.
Bir kardelenin boyu büyükse sıfırdan
Bana getir sevgilim.
Doğum ve ölüm kabulum

Ve Allah'tandır.
fıstıkçı şahap
badi parmak
turanmemre

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder