15 Kasım 2015 Pazar

Less Than Nothing

Filtresiz bir nefes daha
Sümüklü bir resimde görünen
Aşkımın bir anlamı hicbir olmadı hiçbir zaman
Öyle çok uçtum ki
Öyle çok ismimle
Yeryüzünün her köşesinde
Filtresiz bir nefes verdim
Güneşe taptım bi süre
Güneş Allah'ın deliliydi çünkü
Sokakta GÜNEŞ diye bağırdım
SEN KENDİ ATEŞİNİ DOĞURUP KENDİ ATEŞİNDE YANANSIN
BENİM BU KENDİ KENDİME DONMAMI EN İYİ SEN ANLARSIN
sonra güneşin ışığı filtresiz girdi dünyaya
güneş Allah'ın delili dedim
Allah'a taptım
Aşkım bir tapınma biçimi olmadı hiçbir zaman
Aşkım vardı, pek çoktu
Ve ben tapıyordum güneşe veya Allah'a
Ve bir hali deseninde görmüştüm sümüklü bir
Filtreleri olmayan filtreli bi dünya
Aşkım bir tapınma biçimi oldu her zaman
Sadece ben bildim sevdiğimi filtreyi
Bu böyle olmayacak deyip başka başka
Meylettiğimi
Çok defa parantez açıp imanıma
İman ettiğimi
Aşka bir maktul gözüyle baktım
Aşk bir tapınma biçimi oldu her baktığımda
Katilime yalvardım
Katilim sen ol diye
Aç parantez
Yarın ölüme meyledeceğim
Bir dürtü bir diğerini
Yarın kanatlarımı yolsan da uçacağım
Tepkimeye girenlerle çıkanlar
Yarın olmazsa da ben olurum
Çünkü x'in karesinde küpünde
Eşittir benim ey katil
Kapa parantez
Paranteze inanırsın
Açılan her parantez kapanmayı tadacaktır
Doğarız biz de insanlar olarak
Ölüme doğmaktan daha doğal bakarız
Bu bir aleteadır ey ruh
Sen bilmezsin
Sadece Ali ve onun tezahürü Freud bilir
Çünkü bu less than nothing bi tepkimedir
Ve kapanmamış bi parantez bulmak

Tek mutlaktan daha mümkün bi mutlaktır.

fıstıkçı şahap

badi parmak
kirve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder