21 Eylül 2014 Pazar

Döngü


bilmiyorum
israf mıydı boğaziçi köprüsünün gece ışıklandırması
istanbulu çekici kılan
boğazı mıydı?
dikkatleri celbeden bi kızın berbat kahkahası da olabilir pek tabi
pek bi tabii olan anadolu kavağı da
belki üsküdardır
yahut
şu çay ve bi arşın uzaktaki kültablası
kız kulesi ile arkasındaki koyuluk

ben bunları bilmem sayın okuyucu
bu saatte ben, bilirim ki, beni uyanık tutan
bu uykusu kaldırımlarından akan semtte ben uyanıksam
birileri tavla oynuyordur
birileri eşantiyon bi deftere şiir yazıyordur
ben bu saatte burada
eşantiyon bi deftere şiir yazıyorsam
birileri uyanıktır
birileri şiir yazıyor ve birileri uyanık kalıyorsa
birileri bombalanıyordur
bomba
BOM
ve filistin ve suriye ve mısır ve kınama
sanırım böyle olacak ehli mazlumun kurtuluşu
sanırım böyle olacak israilin kuruluşu
bomba
BOM
bok
bak yine geldik bu konulara

kirve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder