13 Mart 2015 Cuma

Hangi Kuş



Ben kaldım böyle bi süre
Dedim varlık seferden ibaret yüzyıllar boyu
Öncesi hanif diye öğrendik de biz
Allah hangi Allah hangi bildiğimiz

Ve hangi dağda ölmemiş ki bir kuş!
Şimdi mahzun badi parmağım.
Yalnızlığımızı dağlara gömdüler ve Allah
Hangi
İşte diyorum
Ve kuş daldan düşüp ölüyor

Zirvesine göz koyduğum dağlara bak
Oralarda peygamberler olur vahiy gelir ikraa!
Okumak bir dağın gölgesinde peygambere sığınmak Allaahhh!!
Ki Allah ve adalet ayrılmaz bir bütündür
Kuş bütünün bir avuç uçtuğu diyar diyar

Hangi Allah dediler
Kime secde diyorum
Müşrik dönerdi peygamber tavaf etti
Biliyorum!
İkra'dan önce yankılanırdı semada
"Bismike Allahümme" çokça yankılandı
Öyle bir yankı ki besmele yerine yazıldı
Hangi Allah dediler
Kime secde diyorum
Yalnız ve mahzundu badi parmağım
Ve yalnız ve mahzundu ilk vahiy
Gençliğim de hiç bu kadar benzememişti
Bir kuşun bir dağda ölüşüne
Secde eden alnıma bulaşmış kanı
Tanrım ve Allahım
Meleklerin kanatları ayaklarımı tırmalıyor

Memleket allah diyordu ben aLLahhh!
Yaşamış ve yaşayacak kadar kadar Allah diyordum var

Yel esti uçtu kuş, geldi vahiy, dondu badi parmak
Kat kat büründü haber, söndü sönecek
Ve dahi o kuş gençliğim gibi alevdendi
Kurşun kapladı semayı
Karardı gök
Uyan ey halkım 14 yüzyıl evvel yarıldı gök
Ne alacakaranlıklar ne de diğer Allahlar
Nasil ki tek güneş sade semada
Öyle de tekbir Allah var
Tanrı değil kuşumdu ölen
Bilemedin Niçe amca
Hiç yoktan vurdular kafeste bir Tanrıyı
Kuşum öldü
Allah var
Hala var


fıstıkçı şahap
vangelo
kirve
badi parmak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder