16 Mart 2015 Pazartesi

Koltuğumda Bir Piç



Karanlığın tohumundan biten erguvanlar misali
Ben tekim, ben varım ve ben değiştireceğim bazı şeyleri
Evimdeki koltuktan başlayacağım işe
Ve ey dünya
Yedi sülalen şaşacak bu değişime
Çünkü, taşır koltuğum altında ve üstünde
Yatay ve dikey bir ideoloji

Bir ideoloji ki ne para ne eşitlik
Her an her zaman her yerde
Safi değişiklik
Çünkü duran kirlenir
Ve ben elbet temiz kalacağım

Bir ideoloji ki hem Allah ve hem adalet
Rahim şimdi bir müslüman barındırır içinde
Baba Piç
Kudüs şimdi babalık vazifesinde, mazlum
Anne, bana helva yedirsene

Ve sen kartlaşmış dünya
Felçli bir yatalağın çaresizliğiyle seyredeceksin olup bitenleri
O kokuşmuş, alçak gebeşliğinle
Sen seyrederken ben değiştireceğim,
Ve bi zaman sonra biz olacağız, bizler
Bastığımız toprağı titreteceğiz
İnleyen her müslüman için semada bir kuş belirecek
Ve sen ey dünya lekelenmiş, karartılmış
Seyredeceksin!

Eski koltuğumu,
Cehennem ateşinde yakmayı planlıyorum.
O yanarken cayır cayır
Seni de çamaşır suyuna basacak annem
Ve bütün bu curcunada
Biz helvanızı yiyeceğiz
Senin ve eski koltuğumun
Ve
Yedi sülalen
Şaşacak
Bu değişime

fıstıkçı şahap
kirve
badi parmak
vangelo 
santo 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder