22 Aralık 2014 Pazartesi

Dünyalı

bu dünyaya inanın
ama inanın dediysem
dönüşüne değil mesela
atan kalbinize inanın
bir sosyalist gibi atmalı kalbiniz
siyaset bulaştırdım mı acaba bu şiire?
oysa kirlenmemeli bir şiir.
ancak şiirdir Allaha inanmayan o güzel kızdaki kırmızı
beyaz
halbuki elinizde tuttuğunuz kuş evrenseldi
ve zeytin dalı
kendinizi kandırmayınız efendim
efendim dediysem önünüzde başımızı eğeriz sanmayın
kibar olmak bir marifettir efendim
ve eğer sahnede varsa bir silah
o silah ikinci perdede mutlaka patlar efendim,
efendim?
bir şey dediniz sandım.
ve  eğer beni tanıyorsanız bilirsiniz tehditler savurmayacağımı
çünkü küçüksem mesela
büyümemişsem hala.
ama yinede nereden bilecekler efendim
benim soğukta elleri titreyen bir suriyeli çocuk için atan kalbimi
savaş efendim,
Kalbinizi acıtmıyorsa
siz dünyanın dönüşüne inanın
ışıklar söner ve perde kapanır.
hikayeler hep trenle başlar efendim
ama bu bir şiirdir.

kara kedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder