3 Aralık 2014 Çarşamba

Bu Da Böyle Bi' Anımdır

-Buyrun!
-Ya benim midem bulanıyor da, sence ne alayım?
-Çubuk krakerler şu tarafta.
-Heh, peki. ise yarar mi yani geçer mi bulantı?
-Geçer geçer.
-Ne kadar bu?
-25 kuruş.
-Şurdan alır mısın?
-Alırım, alayım. (...) para üstünüz...
-Heh, sağolun iyi günler.
-Size de.

.
.
.


-Efendim hacı. İşteyim. Yedi sekiz gibi çıkıyorum iste. Orda napcanız? Ne maçı la? Olum koyarlar bize ya.  Bilmiyorum ya çok gelesim yok benim şimdi zaten tekim dükkanda. Haber veririm size ben. Arif abi yok şu an gelsin de bir. Para ne kadar var sizde? Ya benim sıkıntı da biraz, yani yirmi lira falan var. Sen bana versen ben haftalığı alınca versem sana? Eyvallah hacı. La müşteri geliyor, ben Arif abi gelsin çıkarım. Verir verir. Hadi Allah'a emanet.
-Bakar mısınız?
-Buyrun?
-Bu sütlerin tarihi geçmiş midir?
-Zannetmem, üzerine bakarsanız anlarız.
-Okuyamadım ya. Bir de siz bakar mısınız?
-Bakayım. ... 3 günü var bunun.
-Tamam, ne kadar bu?
-2.50
-Şuraya bıraktım.
-Sağolun.

.
.
.

-Oğlum önemli bişey var mı?
-Algida geldi abi. Mal bıraktı. Ödeme yapmadım.
-Bişey dedi mi?
-Selami var.
-Aleyküm selam.
-Abi bir de beni bugün biraz erken salsana?
-Hayırdır?
-İstanbul tarafına geçicem abi.
-Noldu lan, sevgilin mi aradı?
-Yok abi ne sevgilisi, etrafımda kız yok benim.
-Hadi len, Turgut'un oğlusun sen. Senin olmayacak da benim olacak. Şerefsiz seni.
-...
-Neyse Ferdi, ben arkadayım. İstediğinde çık sen. Yarim saat önce uyandır beni.
-Abi hiç yatma istersen.
-Ne o lan, hemen mi çıkcan?
-Çıkmayım mı?
-Çık hadi çık. İşçi milleti  değil misiniz, aklınız fikriniz kaytarmakta anasını satayım.
-Abi isveren milletine hiç girmeyim istersen.
-O kadar vaktin varsa ben yatayım olum.
-Yok abi, özet geçicem zaten. Benim SSK noldu? Neyse kaçtım ben.

.
.
.

-Hayırlı işler Cemal Abi!
-Eyvallah aslanım, ne bu acele? Kız mı bekliyor?
-Yok abi ne kızı allasen ya.
-Hastir lan, Turgut'un oğlusun sen. Yakıştıramadım sana, hemen bul bir tane.
-Kolay gelsin abi, aman elini kesme. Alo? La çıktım ben, geliyom.

.
.
.

-Selamun aleyküm
-...
-Pardon. Pardon. Pardon. Müsaade eder misiniz? Şuraya geçebilir miyim?

.
.
.

-Napıyonuz lan?
-Napalım hacı, oturuyoz.
-Pardon boş mu acaba? Eyvallah. Abi bir türk kahvesi versene bana, orta.
-Hayırdır la?
-Uykum var olum. Sigara alın?
-Şimdi içtik biz.
-Ben alırım bir dal.
-Sen rahat izin aldın mi la?
-Aldım olum, bilinçli işçiyim ben, her türlü alırım.
-Ee burda mi izlicez maçı. Yayın yok burda.
-Izlemicez ya. Vazgeçtik.
-Yapacağınız işe tüküreyim la sizin.
-Tamam işte be uzatma.
-Olum babamın gençliğini bilen herkes "Sen Turgut'un oğlusun." diyor
sevgili soruyor lan. Resmen baskı altındaydım biiiiip ya.
-O bip ne lan? Adam gibi küfür etsene.

.
.
.
kirve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder